Meille on annettu ilo, jotta sen avulla muuttaisimme maailman

maanantai 12. joulukuuta 2011

Mitä...

...minä täällä teen?

Jäin koukkuun hömppäblogeihin vuosi sitten, kun muutin ulkomaille. Paluuta takaisin ei ollut. Nyt minä olen täällä, bloggamassa. Olen yrittänyt vuoden aloittaa, nyt sen teen. Mitäköhän tästä tulee? Yritän ja lupaan ainakin kokeilla.

Ongelmani on se, että en osaa valokuvata. Mielestäni kaikki suosikkibloggajani ovat valokuvauksen huipputasolla. Itse olen hännänhuippu mätämuna. Voisiko siinäkin kehittyä nyt kun kerta olen ihan oikea bloggaja? Yritän sitäkin!

Toinen ongelmani on se, etten halua paljastaa henkilöllisyyttäni työni vuoksi. Onnistunko jakamaan jotain elämästäni ilman, että edes naapurini tunnistaa minua? Aikamoinen haaste. Aion ainakin yrittää!

Kolmas ongelmani on se, että olen kaikkea muuta kuin mitä stereotypinen bloggaaja on. En osaa pukeutua, en osaa valokuvata, en osta merkkivaatteita, minulla ei ole Louis Vuittonin käsilaukkua... Mutta osaan urheilla, leipoa, laulaa, siivota, nauraa, puhua 5 kieltä ja kutoa. Riittääkö se? Jaksaako kukaan lukea blogiani ja ajatuksiani, vaikken postailisikaan päivän asuja? On verra!

Tästä se alkaa. Yrittänyttä ei laiteta! Nothing ventured! :)

Aada-Olivia

Ei kommentteja: